Zastarané marketingové taktiky, ktoré musíte opustiť

Tu sú niektoré kroky v marketingu, ktoré siahajú do minulosti a nemali by byť s nami v súčasnosti.
Snažiť sa slúžiť ľuďom hromadne
Každý človek je jedinečný a na to sa musíte postarať. Preč sú dni paušálnej personalizácie. Podľa správy o stave personalizácie za rok 2017 takmer polovica opýtaných zákazníkov uviedla, že pravdepodobne budú opakovať svoj nákup z dôvodu osobného zážitku z nakupovania.
Ak ešte nezbierate údaje o svojich zákazníkoch a využívate ich na zacielenie konkrétnej demografickej situácie prostredníctvom marketingového úsilia, je čas začať. Robiť holé minimum, ako je oslovenie zákazníka jeho mena, keď posielate propagačné e-maily, jednoducho nestačí.

start up.jpg

Uloženie papiera bokom
Čo sa stane s väčšinou pošty, ktorá prichádza do vášho domu? Čo keď spoločnosť, náboženská skupina alebo iná organizácia odloží brožúru vo vašej rezidencii, čítate ju? Pravdepodobne nie.
To je dôvod, prečo sa odborníci odkláňajú od brožúr a iných techník papierového marketingu. Print marketing je drahý, časovo náročný a často neefektívny. Digitálna technológia môže byť na druhej strane rýchla, efektívna aj nákladovo nižšia.
Vytváranie propagačných a sociálnych médií
Je ľahké stratiť zákazníkov kvôli sociálnym médiám, najmä ak ich používate len na propagáciu. Iste, marketing na sociálnych médiách je úspešný: Podľa Sprout Social, až u 77 percent spotrebiteľov je pravdepodobnejšie, že budú nakupovať od spoločností, ktoré sledujú na sociálnych sieťach. Ale zarábanie peňazí by nikdy nemalo byť jediným účelom aplikácie.
Koniec koncov, zákazníci opúšťajú značky, ktoré sú príliš propagačné na sociálnych sieťach. Predtým, než sa zamyslíte nad reklamou, zvážte, ako ju môžete použiť na riadenie angažovanosti a posilnenie vašej značky.

výpočet.jpg

Neschopnosť prekročiť základy
Pravdepodobne už používate niektoré analytické nástroje na preskúmanie svojich marketingových snáh, ale existuje veľa techník a metrík, ktoré ešte je možné využiť.
Digitálny marketing sa neustále mení, čo znamená, že do marketingovej stratégie môžete vložiť viac analytických nástrojov ako kedykoľvek predtým. Možno sa domnievate, že opatrenia, ktoré práve používate, sú v poriadku, ale to nestačí. Čím viac budete študovať analýzy a používať ich, tým lepšia bude vaša návratnosť investícií.